woensdag 20 oktober 2010

Creatief met de middelen die je hebt

Dag 2 in het avontuur; to date or not to date..


Er is al actie!! Na een spannend interesse berichtje te hebben ontvangen heb ik alle grenzen open gegooid en een voorgeprogrammeerde mail terug gestuurd met 5 vragen. Uit een lijst van 40 en nog wat vragen mag je er max 5 selecteren en naar iemand sturen. De antwoorden zijn meerkeuze. Deze zelfde avond kreeg ik bericht terug. Maaaaaaar.. en nu komt dat hatelijke addertje onder dat gras... Wordt nu premium lid om direct uw berichten te lezen 


Pfff Dat zijn weer 30 euro. Daar had ik even geen rekening mee gehouden. Aangezien ik op studenten budget leef, ben ik niet bereid dat bedrag neer te leggen om een antwoord te lezen, of foto te zien. Zelfs alle foto's zijn afgeschermd als je niet betaald! Grrrr. Maar..Simone zou Simone niet zijn als ze geen gebruik zou maken van social media! Één naam, één klik en HOPPA! ik zie meteen met wie ik te maken heb. Nu ga ik er vanuit dat de persoon aan de andere kant net zo slim is en mij ook kan vinden. En tja.. met de blog die ik op mijn site's promoot.. Zal het niet lang duren voor de heren hier ook kunnen smullen. Daarom ook mijn besluit om geen foto's of namen te plaatsen, allen initialen. Dus J.S. welkom op mijn blog. Had je niet verwacht he!


Over concerten gesproken.. vandaag 2 tickets gewonnen op 3fM. Allemaal terug te horen in het programma @work met Domien. Na 1 uur en 27 minuten ongeveer spat mijn enthousiasme ervanaf :) Nu heb ik een kaartje over en wat nou leuker om een echte fan blij te maken. Hoewel J.L goeie muziek maakt, gaat mijn voorkeur uit naar J.M. Maar toch altijd wel leuk om een concertje mee te maken. Ik heb R.N voorgesteld om samen te gaan. Vermoedelijk een die-hard J.L fan. Maaaar R.N, ik moet je wel waarschuwen.. je blijft vrijwel anoniem, maar een pagina zal hier aan je besteed worden :)


Voor nu ga ik nog even genieten van mijn onderbuurvrouw die bezig is met haar wekelijkse routine: Het grijs draaien van the Voice of Understanding


Over and out!


Morgen zal ik nog wat meer datingsites gaan belagen, waar hopelijk meer te zien is voor geen geld!

1 opmerking: