donderdag 14 oktober 2010

muzika eeeh

In een flat heb je nu eenmaal buren. Dat is geen nieuws. De buurvrouw boven heeft een verzopen stem en schreeuwt nog harder dan menig man. Met regelmaat schreeuwt ze zo hard dat zelfs de flessen wijn van het balkon af vliegen. Maar goed. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen. 
Mijn buurvrouw een verdieping lager heeft een ander verzetje. De woensdag avond gebruikt zijn om haar speakers eens flink te laten blazen. Geen probleem. Ik heb met regelmaat ook mijn proefritjes op het dolby setje. 
Maar het leuke aan de buuf,  ze heeft een uitgesproken voorkeur voor één en het zelfde liedje. Zo heel af en toe floept er een ander nummer tussen door. Maar al gauw wordt John Farnham; You're the Voice opgezet. 

Ze heeft zo'n plezier aan het nummer, aan haar gezang te horen dat ik er zelf ook om kan lachen. 
Hoevaak kun je een nummer draaien tot het beu bent? Vraag je je af.

Vanmorgen vroeg, ik stap in de lift, toevallig samen met de onder buurvrouw....
En ik kon het niet laten om met een glimlach het nummer You're the voice te neurien.. :)



 

1 opmerking: