zondag 10 oktober 2010

First time for everything

Zoals de titel al verraad, voor alles is er een eerste keer. Bloggen is vandaag onofficieel mijn eerste keer.
Bij voorbaat een kleine waarschuwing. Mijn spelling laat nog al eens ten wensen over, ik schrijven woorden los van elkaar die aan elkaar geschreven moeten worden en het verschil met D en T op het eind.. is net zo verwarrend als de gemiddelde ladyboy.
Maar goed, mijn leraar schrijven geeft aan, om beter te worden, moet je oefenen. Dit is mijn oefenen.

Alle meningen geuit in de blog behoren tot de mijne, mogelijk beinvloed door andere, maar op het moment van schrijven nog steeds de mijne. Afhankelijk van de moodswings, kan deze mening ook weer veranderen.
Vandaag vind ik weightwatchers een blok aan mijn been. Morgen zweer ik er weer bij.

Wat ik wil gaan bloggen is sterk afhankelijk van de dagen dat ik schrijf. Ik zou wel iedere dag willen schrijven, maar soms is willen niet genoeg. Ik ga er geen persoonlijk dagboek van maken en mijn ellende aan de grote kapstok hangen, daar maak je niemand vrolijk van. Personages genaamd in verdere blogs kunnen fictief zijn, maar mogelijk bestaande mensen met andere namen. Voel je je aangesproken, ga er dan vanuit dat het personage fictief is.

Voor nu is dit even genoeg tekst.
Tot de volgende eerste keer!

Simone

1 opmerking:

  1. Heey lieve Sleen,
    wat een grote dag!!
    Je eerste blog!! Het bevalt me nu al.
    Uiteraard vergeef ik je al die vergeten d'd en t's als vanzelfsprekend. Ik kijk uit naar je verhalen en zal alles volgen....Ik heb immers goede aandenkens aan jouw verhalen.
    Heel veel succes!!!!
    xxx Jenny (een niet-fictief-persoon)

    BeantwoordenVerwijderen