dinsdag 2 november 2010

Hij heeft JAAAAA gezegd!!

Vannacht werd ik wakker van een geluid dat mij deed denken aan zweepslagen. 
Als je denkt alles van je buren te weten?
Het geluid houdt zolang aan dat ik begin te twijfelen. Niemand kan zoveel zweep aan..
Als ik mij richting woonkamer begeef zie ik al snel dat het mijn lieftallige konijnen zijn die met de hooiruif aan het spelen zijn. Het dichtslaan van de twee houtjes geeft blijkbaar een prachtige zweepslag geluid..

De afgelopen week heb ik een beetje geïmproviseerd. Weinig datingsites gezien, maar des te meer gebruik gemaakt van al mijn zintuigen. De extra uurtjes op het werk hebben prachtig beeld materiaal opgeleverd, maar helaas is dit geen videoblog.
Wel heb ik opmerkelijke opmerkingen moeten verwerken. Je verwacht het niet, maar een klant maakt de volgende vergelijking met het pinapparaat. “Het zijn net vrouwen, bij de één moet je het er doorheen trekken als een gek

Mijn baas heeft mij dezelfde middag doen verbazen met zijn vraag of hij even voorlangs mag? Een andere klant waagde zich eraan om te vragen of ik zaterdag mee wil gaan kajakken. Hoppa, zo even tussen neus en lippen door. De koffie van 06:30 was nog niet verwerkt en ik zie mijzelf als vast gestript in een wetsuite zitten. Een kleine kajak en mijn leven die voor mijn ogen voorbij flitst. Hoewel de angst in mijn ogen boekdelen spreekt, heb ik het verzoek vriendelijk afgewezen.

Bovenstaande voorvallen komen voort uit één werkdag. Een lange werkdag. In de avonduren meld ik mij aan op paiq.nl. Een datingsite op aanraden van L.T. Vrijwel meteen raak ik in gesprek met R. in de daarvoor bedoelde chatbox. Een leuk gesprek waarin ik al snel door heb dat het daar ook bij zal blijven. Het is al snel duidelijk. De wereld van datingsites is keihard. Je wordt er sneller weg gedrukt dan de gemiddelde take-me-out-gast. Maar goed, ik geef niet op. Er zijn meer mannen dan kerktorens.. Daar zal toch vast wel eentje tussen zitten die de klokken laat luiden.

Misschien wel R.N. Hij heeft JAAAAAAAAA gezegd. En samen gaan we naar J.L op 29 november!

3 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven zeg! Ik zit ook op paiq hahaha. Net zoals een andere vriendin, die heeft komend weekend zelfs een date. Weer een andere vriendin van me heeft ook pas een date gehad, via e-matching. Waarom ik toch niet hahaha. Ben er te weinig mee bezig denk ik. Maar ja. Hoe was je toets gegaan? Die van mij heb ik misschien wel gehaald... Take care! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. L.T. heeft morgen een date. Niet eens via paiq :').

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat hij JAAAAA heeft gezegd!
    Ik hoop dat jullie een hele fijne & gezellige dag gaan hebben :o)
    Ik ben zelf helemaal niet bekend met datingsites aangezien ik al zowat 5 jaar voorzien ben ;o)

    Betreft de konijnen --> die kunnen echt een herrie maken idd.
    Zazou kan er ook wat van sinds hij binnen woont ;o)

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen