dinsdag 19 oktober 2010

Bridget, eat your heart out!

Wat Bridget kan, kan ik ook! Moet ik gedacht hebben toen dit idee ontstond.. Maar dan beter natuurlijk! Zonder camera's en iets minder make-up. 
Een leuk projectje met randvoorwaarden, (leed)vermaak en hopelijk een leerzaam traject in de online dating wereld van een single meid. 


Te beginnen met een account aan maken op een datingsite. Het liefst meerdere dating sites. "Hengeltjes uitgooien" zullen we maar zeggen. Uit eerdere ervaringen weet ik dat je de eerste avond overspoeld wordt met reacties. Interesse mailtjes, "gecodeerde" mails met mailadressen..
Kortom, stap 1.. websites uitzoeken. De meest voor de handliggende zijn lexa.nl en relatieplanet. Onlangs nog mijn relatieplanet account verwijdert. Nog voor mijn eerste date werd er om uitleg gevraagt, waar ik zoal de hele nacht geweest was. Hij was ongeduldig.. dat IK dat maar even wist.
Alt F4 en niet kruisen met een varken..


Bridget gebruikt eDarling.nl 
Simone nu dus ook. Na een persoonlijkheidstest van 45 minuten staat mijn profiel online. De foto's worden morgen zichtbaar, als ze goedgekeurd worden. Dat wordt nog even afwachten dus.. 


De randvoorwaarden 
-) De potentiele date is een man EN vrijgezel
-) Geen kinderen
-) Niet vies van John Mayer ( gezien het aantal meezingende mannen op pinkpop.. mag dat niet moeilijk zijn! )


Wat wil ik bereiken? Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd of mijn vooroordeel over mannen van tegenwoordig waar is. Zijn het allemaal brintamannen ( zie blog brintamannenOf stel ik te hoge eisen aan een potentieel slachtoffer?

Naast een leuk en spannend nieuw project, hoop ik actief feedback te krijgen. Van zowel vrouwen als mannen. Het Venus Mars verhaal.. Hoe erg is het daten anno 2010... 
Nieuwsgierig? Volg de blog en let me know what you think! Zorg voor privacy van derde is wel geboden, maar ik wil natuurlijk wel verslag doen van.. ALLES!!!!

3 opmerkingen:

  1. Nou, meid ik ben benieuwd naar je ervaringen. Succes in datingland!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes maar ik zou vooral rustig blijven ademen......
    Dikke poen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die blogs! Herinner me nog massa's leuke verhalen uit Ierland. Goed dat je het weer oppakt! xxx Katrin

    BeantwoordenVerwijderen