dinsdag 24 mei 2011

This is it!

Lichtelijk ongeïnteresseerd kijk ik naar mijn scherm. Geen enkel profiel wat langs mijn wazige blik verschijnt kan mijn aandacht vasthouden. Als in een automatisme surf ik over de site. Voor ik het weet zit ik op pagina 36. Drie dagen vrij gebruik van alle functies op RP is aanleiding geweest om nog maar eens een kijkje te nemen op de datingsite. Mijn voorbehoudendheid zorgt ervoor dat ik geen enkele actie onderneem. 

Toch lees ik een dag later nog een keer wat profielen door. De eisenlijst van de huidige man wordt steeds verstikkender. Je mag drinken, maar dan met mate en roken is niet gewenst. Je moet sportief zijn, humor hebben en je man steunen door dik en dun maar dat dan wel met een eigen mening. Naast spontaniteit zijn reizen een must maar een aafje gezellig op de bank ook goed. Geschoold, heel lief en pittig.  Ik weet het niet hoor.. Naast mijn eigen verlanglijst zelf ook nog moeten voldoen aan zo’n verlanglijst van een  ander.. Ik vrees dat ik hier geen match zal vinden.

Ik heb besloten, na een laatste interesse berichtje verstuurd te hebben, te stoppen met deze datingsite zwik. Er is altijd wel iets wat niet goed is of wat ontbreekt of net niet goed genoeg is. Eigenlijk weet ik wel beter. Ik kom R.N. hier niet tegen of een stoere Ierse biker man met bierbuik en baard.
Ik weet wat mij te doen staat. Het is tijd om het plaatje *gereserveerd* van mijn hartje af te halen, wil ik iemand anders er ooit in laten...

2 opmerkingen:

  1. Heb je datingsite Peppers al eens geprobeerd Ö? Dat schijnt op een hele andere manier te werken ofzoiets (heb ik ook maar van de reclame :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha Steph.. 1 donderdag aaf met jou op stap en ik kom met meer dates thuis dan me lief is!! :)

    Snel weer eens doen
    X

    BeantwoordenVerwijderen