woensdag 9 maart 2011

Date of Leed?

Inmiddels zijn er weer bijna twee weekjes gepasseerd.. En wat voor weekjes! De date is geweest! En hoe! De zenuwen waren al een paar dagen aanwezig en de gedachte aan die dinsdag avond.. ik vond het maar wat spannend! Hoewel de dag zelf vlekkeloos verliep, ’s avonds snel een erwtensoepje opgewarmt. Meer dan de helft weer weggegooid.. En om 7 uur was het dan zover! Daar sta je dan in je uppie op het station te wachten..

In tegenstelling tot twee dates in het verleden, kwam hij wel opdagen!  Vrijwel vanaf het begin was er een hartstikke leuke klik. Veel gekletst en gelachen. De eerste date verloopt snel. Altijd als je het leuk hebt! Naast de vele punten die ik blijkbaar scoorde en de complimenten die ik krijg, krijg ik de indruk dat de klik wederzijds is. Een kus bevestigde dat. Nu ben ik niet zo’n hopeloos geval wat dan meteen hoteldebotel is, maar ach.. koud laat het me zeker niet.

We hebben er meteen een tweede date aanvast geplakt. Donderdag 10 maart! Ik baal een beetje dat ik 10 dagen moet wachten, maar ach, alles lekker rustig aan en op z’n beloop laten gaan. Een bescheiden terughoudendheid siert een mens.. dacht ik zo.

Carnaval is inmiddels voorbij en het uitkijken is naar 10 maart… tot dat ik dinsdag ochtend op stage een zakelijk mailtje krijg. Hij cancelled de date. Enige uitleg als in bladiebladieblaat krijg ik nog. Tjah.. wat wil je dan nog? De manier waarop en de gegeven reden, waren voor mij genoeg informatie om niet lang te treuren. Tuurlijk is het niet leuk, zeker niet als er iemand op je pad komt die je R.N. bijna laat vergeten.. Maar ach.. het hoort allemaal bij het leed dat online dating heet!

4 opmerkingen:

  1. Ow... poor Simoontje.. Respect voor de wijze waarop je met afwijzing omgaat! Ik heb daar dus echt heel veel moeite mee. Maar ook dat komt vast wel goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HIJ is je niet waard.

    Groetjes,

    Dennis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sleen, superblogje weer :D echt smullen van jouw schrijfstijl, en respect voor de ballen die je hebt om het toch maar allemaal op virtueel papier te zetten. SUPER! Ga zo door!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een idioot die de kans van zijn leven achteloos aan zich voorbij laat gaan.

    BeantwoordenVerwijderen