vrijdag 11 februari 2011

Warme wangetjes!

De afgelopen weken ben ik bewust en actief gaan zoeken op relatie planet. Fouteboel! Wat is er mis met de man van tegenwoordig en zijn bril keuze? Deze vraag mag wel eens wat vaker hardop gesteld worden. En dan bedoel ik niet dat brillen fout zijn. Integendeel! Brillen kunnen je gezicht maken en nu blijkt in sommige gevallen, ook breken. Vele foto’s zijn de afgelopen week de revue gepasseerd. Maar klik je verder door een portfolio heen, dan verschijnt daar vanuit het niets opeens een montuurloos, flinterdun of een bijna breekbaar brilleke. Dat straalt toch niks uit heren!! Zet er eens een montuur met karakter op! Ik vind het verschrikkelijk om toe te geven, maar zelfs Eric van Thijn is er op vooruit gegaan na zijn brilswitch..

Maar ik wil niet te veel afdwalen van het dateleed. Er hebben zich wel wat verschuivingen voor gedaan. De laatste keer kwam langevent terspraken. Ik kan er kort en krachtig over zijn. Delete!
( hij had overigens wel een mooi krachtig montuur op zijn toet ) Met meneer speechless heb ik een chatconversatie gehad. De zenuwen gierde door me heen. Gelukkig was goede vriend en vijand heinekken in de buurt. Dat dempt een beetje. Het gesprek haperde en al snel was mijn interesse weg. Ik zoek nog wel even verder naar leuke mannen op de site. Ik deel weer een interesse hartje uit, aan P.H. Wederom spanning want hij was ook online. Al snel krijg ik een mail, of ik op msn verder wil kletsen. Yes I do! Ik mail snel mijn msnadres, klik nog een biertje open en zet me eens goed rechtop in de stoel..

De spanning stijgt weer, net als het alcohol level. Terwijl het ijs gebroken wordt door over konijnen te praten merk ik dat een appart gevoel me bekruipt. Alsof ik iets doe wat niet goed is, wat niet mag. Alsof ik iemand bedrieg. Op het moment dat ik dat besef schieten beelden van R.N. door mijn hoofd. Wat is het toch dat ik R.N. niet los kan laten? Mijn hartje een sprongtje maakt als ik weer wat van hem hoor en een beetje breekt  als ik niets terug hoor?

Terwijl ik de volgende dag in gedachte rondloop in de stad met mijn muziekje op, loopt er een jongen op mij af. Zijn knipoog en glimlach maken mijn wangetjes warm. Waar ken ik hem toch van? Al snel weet ik waar ik dat leuke koppie eerder heb gezien. Op het tankstation natuurlijk! Even maak ik een klein hupje.. zondag mag ik weer werken! Oke, hij is geen R.N, maar mijn gedachten waren wel even afgeleid!

Maar voor het zondag is, eerst mijn date met R.S. morgen.  
Daarover de volgende keer vast meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten