vrijdag 25 februari 2011

U heeft 1 nieuw bericht...

Nou nou, het was me het weekje wel. Met nog 7 dagen op de klok bij Relatie Planet heb ik de hoop al opgegeven. Verlenging van het abonnement zit er niet in. Niet omdat het niet kan, maar omdat ik niet wil. Er is niet één prikkelbaar moment geweest waarvan ik ook maar een sprankeltje hoop krijg of wat aanleiding gaf om verder te neuzelen. Niemand wil mij daten, of wil ik niemand daten? Het antwoord maakt niet uit, het resultaat blijft het zelfde.

Een gezellig middagje tankstation biedt afleiding. Veelal zijn het bekende gezichten die een korte stop maken. Maar er is toch wel een persoon die wel verdacht vaak aan de balie staat. Wanneer ik een dikke fooi krijg en hem vragend aankijk krijg ik een ‘compliment’.. Omdat ik zo’n mooi gezicht heb…
Ik weet niet of ik bloos van genantheid of dat ik mij gevleid voel. Najah.. eigenlijk weet ik het wel. Op de vraag of ik een vriend heb antwoord ik dan ook volmondig ja. Mijn rode hoofd lijkt zijn twijfel te bevestigen.. Gelukkig gaat hij zonder veel te vragen weg en komt niet meer terug.

Na een drukke week krijg ik op zaterdag weer een berichtje binnen.. van RP.  Iemand toont interesse. Ik ben eigenlijk niet zo van de interesse berichten. Dat houdt in dat ik namelijk een berichtje moet gaan typen. Laat ik nou uitgerekent dat moeilijk vinden. Wat schrijf je? Schrijf je iets grappigs terug in de hoop dat de ander het snapt? Na het openen van het interesse berichtje zie ik de foto en lees het profiel rustig door. Opeens ben ik mij bewust van de druk die ligt op dat eerste berichtje wat ik terug schrijft. Want hij is leuheuk!!

Na heel zorgvuldig de woorden bagger, laptekst en chatten vakkundig in een kort antwoord te plaatsen druk ik op de send knop..  Ik krijg reactie!!  De toon was gezet! Inmiddels al een aantal gesprekken, mails en BFF uitnodigingen verder is besloten om volgende week samen wat te gaan drinken..  

En wat vind ik het maar een potje spannend!!

2 opmerkingen:

  1. Hoeeeee spannend Zimeunschen!!!!!!
    Ik hoop dat hij HET is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoiets noemen ze op de valreep ;-)) En dat kan nog weleens een kleine verrassing inhouden.
    Heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen